нових слв; похдн й непохдн прийменники-синонми.
фразеологя: засвоння
Внутршньопредметн
розширити знання учнв про людськ мена, х походження та значення.
прийменники; за допомогою мовленнво-комункативного дидактичного матералу
вмння будувати словосполучення, доречно використовуючи непохдн й похдн
шляхом здйснення морфологчного розбору прийменникв; удосконалювати творч
похдн прийменники з менниками; структурувати вивчений теоретичний матерал
замну похдних прийменникв непохдними навпаки, правильно поднувати
вдрзняти похдн прийменники вд однозвучних слв, здйснювати синонмчну
прийменники, способи х творення; формувати загальнопзнавальн вмння
Мета: поглибити знання учнв про похдн
НАПИСАННЯ ПОХ¶ДНИХ ПРИЙМЕННИК¶В РАЗОМ, ОКРЕМО
Урок 82 НАПИСАННЯ ПОХ¶ДНИХ ПРИЙМЕННИК¶В РАЗОМ, ОКРЕМО ¶ ЧЕРЕЗ ДЕФ¶С
Методичне портфоло
На жаль, особливо активност не спостергаю. Хоча сайт щодня наповнються. Але ми над не втрачамо.
Шановний користувач сайту. Думаю, колега колегу зрозум мо прохання не буде для Вас дивним. Допоможть виграти для школи нтерактивну дошку з допомогою голосування за наш вдео. Перейдть за посиланням , зареструйтесь або перейдть за допомогою будь-яко соцмереж проголосуйте. Не можна втратити таку можливсть. Нехай сльськ дти отримають цей подарунок. А я, в свою чергу, наповнюватиму сайт корисними для Вас матералами. Наша школа, мо учн та я будемо Вам вдячн. З повагою адмнстратор сайту.
Записник сучасного вчителя
Ввторок, 05.02.2013, 14:59Ви увйшли як | Група "Гост"
Урок 82 НАПИСАННЯ ПОХ¶ДНИХ ПРИЙМЕННИК¶В РАЗОМ, ОКРЕМО ¶ ЧЕРЕЗ ДЕФ¶С - Конспекти урокв укрансько мови 7 клас - Вчителю-предметнику - Методичне портфоло - Записник сучасного вчителя
Комментариев нет:
Отправить комментарий